450
NETTO/PLN
0 DNI Białystok
NETTO / PLN
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nabyć nową wiedzę i/lub rozwijać umiejętności związane z obsługą klienta.
Rada FSNT-NOT w Białymstoku
Dom Technika
ul. M.Skłodowskiej-Curie 2
15-950 Białystok
Cel szkolenia: Budowanie pozytywnej postawy wobec klienta. Nabycie
wiedzy oraz rozwój umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi
klienta.
- uświadomienie znaczenia swojej pewności siebie w
profesjonalnej obsłudze klienta, - poznanie swoich mocnych stron, które
warto wykorzystać w pracy z klientem, - poznanie sposobów na budowanie
pozytywnego wizerunku siebie i organizacji, - uświadomienie, jaką rolę
odgrywa jasny, spójny i rzeczowy komunikat, - poznanie różnych typów
klienta oraz sposobów ich obsługi, - uświadomienie znaczenia komunikacji
werbalnej i niewerbalnej w rozmowie z klientem, - kształtowanie
umiejętności skutecznego porozumiewania się.