350
NETTO/PLN
0 DNI Białystok
NETTO / PLN
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą nabyć nową wiedzę i/lub rozwijać umiejętności związane z obsługą klienta.
Rada FSNT-NOT w Białymstoku
Dom Technika
ul. M.Skłodowskiej-Curie 2
15-950 Białystok
Cel szkolenia: Budowanie pozytywnej postawy wobec klienta. Nabycie
wiedzy oraz rozwój umiejętności w zakresie profesjonalnej obsługi
klienta.
- uświadomienie znaczenia swojej pewności siebie w
profesjonalnej obsłudze klienta, - poznanie swoich mocnych stron, które
warto wykorzystać w pracy z klientem, - poznanie sposobów na budowanie
pozytywnego wizerunku siebie i organizacji, - uświadomienie, jaką rolę
odgrywa jasny, spójny i rzeczowy komunikat, - poznanie różnych typów
klienta oraz sposobów ich obsługi, - uświadomienie znaczenia komunikacji
werbalnej i niewerbalnej w rozmowie z klientem, - kształtowanie
umiejętności skutecznego porozumiewania się.
Certyfikowany Trener, Coach, doradca. Prowadzi szkolenia z zakresu wdrażania standardów obsługi klienta, technik sprzedaży i negocjacji, prezentacji handlowych, obsługi trudnych klientów, budowania i zarządzania zespołem oraz umiejętności interpersonalnych a także zarządzania jakością. Potrafi zaszczepiać ludziom pewne umiejętności, zaraża ich swoją pasją i charyzmą. Realizując projekty szkoleniowe dba, aby były ciekawe i ekscytujące dla uczestników. Realizowała projekty szkoleniowo-doradcze m.in. dla firm z branży medialnej, telekomunikacyjnej , spożywczej , budowlanej, usługowej itp. Prowadziła również warsztaty mające na celu wdrożenie produktów edukacyjnych z zakresu kluczowych kompetencji uczniów. W ramach projektu „Kuźnia kompetencji” Uniwersytetu w Białymstoku, prowadziła Trening Umiejętności Społecznych, skierowany do studentów Wydziału Pedagogiki i Psychologii. Optymistyczne podejście do życia oraz umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach sprawia, że trudności traktuje jako wyzwania i szuka najlepszych rozwiązań. Obecnie rozwija i doskonali swoje umiejętności coachingowe i trenerskie na studiach podyplomowych Kierunek Coaching w biznesie.
4.3-0.3A - karta(1).doc